- م خ ص و ص پ ر س پ و ل ی س ی ه ا
- توجه!!!!!!
- دوری یک ماهه علیرضا بیرانوند از میادین
- م خ ص و ص پ ر س پ و ل ی س ی ه ا
- اعلام رقم قرارداد مربیان و بازیکنان پرسپولیس(عکس)رسپولیسی ها دنبال پول نیستند
- طارمی هتتریک کرد(عکس)
- دلیل تغییر چهره طارمی و احمدزاده چه بود؟غیرت رو برم من
- آلرژی امیرحسین صادقی به رنگ قرمز(عکس) خنده دار خخخخخ
- برانکو: تنها گزینه قهرمانی روبروی ماست
- خنده دااااااااااار

پرسپولیس توانست دیشب با گل کمال کامیابی نیا بازی در مقابل سایپا رو ببرد خب گفته بودم پرسپولیس میبره
جون من اگه پرسپولیسی هستی نظرتو بزار
این وبلاگ خریداری شد من محمد جواد سوسرایی هستم سعی میکنم همیشه خبر های داغ ورزشی رو براتون بزارم
دروازه بان پرسپولیسی ها بازی پیش روی این تیم در هفته دهم لیگ برتر را از دست داد. به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقت در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت دروازهبان ملیپوش سرخپوشان گفت: علیرضا بیرانوند دو روز پس از دیدار پرسپولیس برابر تیم استقلال خوزستان از ناحیه مچ دست احساس درد داشت. وی افزود: کادر پزشکی تیم، پس از بررسیها و معاینات تکمیلی به این نتیجه رسید که باید مچ دست دروازهبان پرسپولیس گچگیری شود. به همین دلیل علیرغم میل باطنی دروازهبان تیم، این اقدام امروز صورت گرفت و بیرانوند باید حدود چهار هفته این شرایط را برای بازگشت به میادین تحمل کند. به این ترت سلامت ورزش...